BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Isnin, 28 Februari 2011

QuitQuitQuit!

weeee... ary nie befday kak Nas! aku dah bagi surat dah kat diew~
kak nas, kak nas, kak nas dah dopt blom surat tu? huhuhu gedikss da lak
ok,ok serius....

subhanallah, subhanallah,
perhatian kepada kawanII blogger sekalian, saye sudah ''men-quit'' band.[hehe,x serious langsung xD]

hmm....aku ngan husna kene marah ary tu sbb nk quit band, and then x hafal name diorang...
eee, bajet gilerrr!!! memangla die senior,masalahnye..... ya Allah... xyahle nk hafalII name... name depan suda...xyoh nk melebih ye,cik adik? ughh,geram tol, kalola bleh...nk je aku bagi penampo kat muke die... ha... mesti sedap!huhu,oklah,aku nk kene gi prep! bai, aku ciau dulu! nk gi kelazz =}


                                                                                                                                      -7:33 pm-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan