BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Isnin, 28 Februari 2011

Saje nak kongsi

aduss.... aku kene suntik HPV tadi.... suntikan kedue! kelas aku sorang tu menangis... ade yg bajet x saket.. aduhaii, kalo ye pon x saket langsung.. xyahle nk menunjuk...

''tak sakit langsung! sikit je die suntik.'' please!!! xyahle ckp camtu! aku pon x rasde pape, x saket langsung! cume xyahla nak gedik sgt,nk menunjuk sgt! geram ohh!!! :P

ok,xkp pasal suntikan HPV, semalam aku dah mule exam!!!! xle syusah sgt tapi... x yakin ar aku leh dpt A.... :/ mase prep pon... bukannye ckop..... aku gune mase prep utk tido huhuhuhu

korang plez doakan aku yeh?? [aku tau korang takkan...saje je nk menambah huhuhu TAPI AT LEAST CKP ''amin'']! ok,  aku memang takot giler ngan agama n geog.... hmm, aku leh x score A agaknye..... ntahla,well x penting pown.. APE YG PENTING? diri sendiri!!!!x]
krang... follow yea blog nie..... follow,follow,follow xD

oops, bye gotta go =}
wish me luck in my next exam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan